Reklamace
I nemilé situace mají svá řešení. Reklamace patří mezi ně a my se budeme snažit, aby její proces byl hladký a výsledek pozitivní.
Nemělo by se, ale může se stát, že Vaše zboží bude mít vadu. Pokud ta situace nastane, spolehněte se, že ji budeme řešit k Vaší spokojenosti. V rámci firmy máme reklamační komisi, která vady posuzuje a nahrazuje.
Zjistíte-li vadu, vyplňte prosím formulář odstoupení od smlouvy, který najdete dole na této stránce. Vyplňte jej, uveďte v něm své důvody a pošlete nám spolu s vadným zbožím na adresu:
LEROS, s.r.o.
Úprkova 1962
696 62 Strážnice
Telefon: 799 118 024
Reklamační proces trvá ze zákona 30 dní. Budeme s Vámi ve spojení od jeho začátku po dokončení.
Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.